Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran’ın yeni Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmede, özellikle İsrail ile İran arasında yaşanan çatışmaların yanı sıra bölgesel ve küresel gelişmeler ele alındı.
Ankara’dan yapılan açıklamaya göre, iki liderin gerçekleştirdiği telefon görüşmesi, Ortadoğu’daki mevcut krizlerin çözümüne yönelik iş birliği ve diyalog arayışlarının sürdüğünü gösteriyor. Türkiye, bölgede tansiyonun düşürülmesi ve barışın tesisi için diplomatik çabalarını sürdürüyor.
Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın, Pezeşkiyan’a görevinde başarılar dilediği ve iki ülke arasındaki ilişkilerin güçlendirilmesine yönelik temennilerini ilettiği de öğrenildi. Türkiye ile İran arasındaki stratejik iş birliğinin önümüzdeki dönemde artarak devam etmesi bekleniyor.
GÜNDEM
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026
1
Baski̇’de Sayaç Skandalı Büyüyor
363 kez okundu
2
İyi̇ Parti̇ Mani̇sa İl Başkanı Yunus Koca Oldu
354 kez okundu
3
Chp’li̇ Güneşhan: “Usta Öğreti̇ci̇ Atamalarında Li̇yakate Uyulmuyor”
323 kez okundu
4
Ak Parti̇ Mi̇lletveki̇li̇ Öztaylan’dan İstanbul’da Yoğun Hafta Sonu Mesai̇si̇
299 kez okundu
5
Türki̇ye–Macari̇stan Ortak İsti̇şare Mekani̇zması’nın İlk Toplantısı 8 Aralık’ta İstanbul’da Gerçekleşti̇ri̇lecek
261 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.