CEM DAŞDELEN- KARS / TEKHA
Kağızman Kaymakamı ve Belediye Başkan Vekili Okan Daştan, ilçe genelinde park, dinlenme ve oyun alanlarının artık 24 saat güvenlik kameralarıyla izleneceğini duyurdu.
Yapılan açıklamada, kamu malına zarar veren, çevreyi kirleten ya da çöp atan kişilerin tespit edilerek idari para cezasına çarptırılacağı belirtildi.
Uygulamanın amacı; çocukların ve vatandaşların güvenliğini sağlamak, kamu alanlarını korumak ve çevre bilincini artırmak olarak açıklandı. İlçede kamu düzenini ve temizliğini bozan her türlü davranışa karşı sıfır tolerans gösterileceği vurgulandı.
Kaymakam Okan Daştan, açıklamasında şu ifadelere yer verdi: “Bu ilçe hepimizin… Koruyup güzelleştirmek de hepimizin görevi. Tüm vatandaşlarımızdan daha duyarlı ve sorumlu bir yaklaşım bekliyoruz.”
Yeni uygulamayla birlikte Kağızman’da çevreye saygı ve kamusal alanların korunmasına yönelik denetimler artırılacak.

GÜNDEM
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026
1
Kızılay’da Gece Kulüplerine Fuhuş ve Dolandırıcılık Operasyonu: 11 Gözaltı, 4 İş Yeri Mühürlendi
122 kez okundu
2
Eski Nilüfer Belediye Başkanı Turgay Erdem Tutuklandı
114 kez okundu
3
CHP’nin Kurultay Davası 13 Ocak’a Ertelendi
110 kez okundu
4
Eski İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu Hakkında ‘Casusluk’ Soruşturması
108 kez okundu
5
Yeni Trafik Kanunu Teklifiyle Makas Atan Sürücülere Ağır Yaptırımlar Geliyor
105 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.