Yalova Valisi Dr. Hülya Kaya, İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya ile Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdülkadir Uraloğlu’nun başkanlığında, 2021/2 sayılı Karayolu Trafik Güvenliği Genelgesi kapsamında düzenlenen video konferans toplantısına katıldı.
İlgili kurumların temsilcilerinin de hazır bulunduğu toplantıda, karayolu trafik güvenliğine yönelik yürütülen çalışmalar değerlendirildi. Bakanlar Yerlikaya ve Uraloğlu, trafik kazalarının önlenmesi, can kayıplarının azaltılması ve bilinçli sürücülük bilincinin artırılması konularında yürütülen projelere dikkat çekti.
Vali Kaya, Kastamonu’da trafik güvenliğini güçlendirmeye yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdüğünü belirterek, kurumlar arası koordinasyonun önemine vurgu yaptı.
GÜNDEM
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026
1
Vali̇ Kızılkaya: “Si̇i̇rt’i̇n Her Köşesi̇ne Hi̇zmeti̇ Eşi̇t Ve Etki̇n Şeki̇lde Ulaştıracağiz”
269 kez okundu
2
İİB’nin 9 Aylık İhracatı 9,2 Milyar Doları Aştı
78 kez okundu
3
Trump: “Boşuna Bir Görüşme Yapmak İstemiyorum”
73 kez okundu
4
Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, Kars Valiliği’ni Ziyaret Etti
72 kez okundu
5
Türkiye ile Kuveyt Arasında 4 Yeni Anlaşma: İşbirliği Güçleniyor
72 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.